הצוות שלנו

מיכל טמקין מנכ״לית ומייסדת ליברה

מיכל טמקין

מנכ״לית ומייסדת ליברה

אמא לשלושה. בוגרת בית הספר הריאלי, חיפה. את שירותה הצבאי עשתה בבית ספר שדה אילת. 20 שנים עבדה כפיזיותרפיסטית בתחום השיקום הנוירולוגי, נשימתי ואורטופדי. בשנת 2000 נסעה עם משפחתה לטיול של שנה בהודו. לכבוד יום הולדתה ה – 50 רצה את מרתון תל אביב. בוגרת לימודי שף "בקורדון בלו", לונדון. רוכבת, רצה, שוחה, מתרגלת יוגה ומנגנת בפסנתר. "בעיני נפש האדם היא התעלומה הכי מורכבת ומעניינת שיש"
ניר אורן

ניר אורן

מנהל מקצועי, עו"ס ומנחה קבוצות

איש טיפול ושיקום ותיק ומנוסה, מנחה קבוצות בעל תואר שני בעבודה סוציאלית. עסק בטיפול ובשיקום נפגעי נפש ומשתמשים ומכורים לסמים ואלכוהול. בתפקידו האחרון ניהל את הקהילה הטיפולית לנוער "רטורנו". מרצה בעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת חיפה לפני כן שימש כמנכ"ל שותף בפורום המשפחות השכולות הישראלי – פלסטיני למען פיוס ושלום. אני מאמין בעבודה קבוצתית וקהילתית לצד השינוי או ההתפתחות האישית. במהלך הקריירה המקצועית שלי עבדתי כך ונוכחתי בכוחות שהיחיד מקבל מהקבוצה ומהקהילה ואת היכולת המופלאה של הקבוצה להעניק מזור ותקווה לחבריה. הרבה מעבר למה שכל אחד מהם ציפה או קיווה.

קרן אדלר

רכזת חברתית

בשת 37, מתגוררת בגבעתיים, אשת חינוך הוראה ותוכן, למדה קרימינולוגיה, חקר סכסוכים ניהולם ויישובם, אימון אישי ותסריטאות קומית. בעברה הדריכה נוער מחונן ב"תיכון הישראלי למדעים ואומנויות"  והתקדמה לתפקיד סגנית מנהלת הפנימייה במשך שנתיים. עם סיום תפקידה פנתה לתחום המשחק והכתיבה הקומית וכיום נהנית לשלב בין התחומים האהובים עלייה.. כל מפגש בין בני אדם הוא הזדמנות לצמיחה, למידה ומתן משמעות מעבר לקיים, היכולת לממש את ההזמנות הזאת תלויה בבחירה וברצון החופשי של כל אחד מהצדדים
דביר כהן קידר

דביר כהן קידר

אמן ואיש חינוך

אמן פעיל המציג בגלריות ומוזאונים בארץ ובעולם. בוגר ביה"ס לאמנות "המדרשה" במכללת בית ברל בתואר B.Ed בהצטיינות במסלול של אמנות וחינוך, ובוגר תואר שני באמנות-יצירה M.F.A אונ' חיפה. ממייסדי העמותה והגלריה השיתופית "אלפרד".
עבד משך עשור במוזות – תיכון לאמנויות לנוער בסיכון, חינך כיתה של חינוך מיוחד בבית ספר של בית אקשטיין, והעביר שיעורי ההשערה לכיתות מחוננים בבית הספר הכפר הירוק ע״ש לוי אשכול.
כיום מלמד אמנות בתיכון אלון, רמת השרון, ומחזיק סטודיו בדרום תל אביב.

דר' ענת עבודי פסיכיאטרית

דר' ענת עבודי

פסיכיאטרית

בת 41, נשואה ואם ל-3 בנות. רופאה בכירה בבית החולים ע"ש סוראסקי, במחלקה הפסיכיאטרית. בוגרת הטכניון בהצטיינות. התמחות במחלקה הפסיכיאטרית ב"תל השומר". לימודי תואר שני ב Affective Neuroscience בתכנית משולבת של אוניברסיטת מאסטריכט בהולנד. לימודים בהארוורד, בתכנית GCSRT . אני מאמינה באפקטיביות של טיפול תרופתי בשילוב עם עבודה פרטנית טיפולית. אני מאמינה שרצון ומוטיבציה מצד המטופל, מובילים להצלחה ולשיקום.

"הצטרפתי לליברה כי אני מאמינה בכוחה של עבודת צוות לעטוף את המטופל ולהוביל אותו למקום טוב יותר"

שירה אלמושנינו

מנחת קבוצות

מנחת קבוצות מוסמכת בשילוב אמנויות – מוזיקה, תנועה, פסיכודרמה ואמנות פלסטית, מרצה, בוגרת B.A בפסיכולוגיה, ובעלת ניסיון עשיר ומגוון בתחום הנחיית קבוצות טיפול. מייסדת ומקימת המיזם "דופק" – בית לקבוצות וסדנאות. בעלת ניסיון עשיר בעבודה בתחום השיקום בבריאות הנפש. בתפקידי האחרון הייתי מנהלת מקצועית ארצית של תחום השיקום החברתי בעמותת אנוש וליוויתי עשרות של אנשי צוות ומשתקמים רבים. מאמינה ביצירת קשר בינאישי כמקדם תהליכי התפתחות אישיים ושיקומיים.

הצטרפתי לליברה מתוך אמונה וידיעה כי תהליכי שיקום דורשים כוחות נפשיים רבים וכי המעוניינים לקפוץ למים הקרים, זקוקים לקשר בינאישי תומך, לעיבוד רגשי ולחשיבה משותפת – כדי לייצר שינוי מיטיב שיחזיק לאורך זמן.

שמואל (מולי) רוזן

שמואל (מולי) רוזן

תרפיה בבישול

בוגר B.A במדעי ההתנהגות בשילוב אמנויות. מטפל באמצעות בישול. מדריך אישי ומנחה קבוצות לאנשים בעלי דפוסי התמכרות בשיטת 12 הצעדים. כבר מעל 10 שנים מדריך, מלווה, חונך ומטפל בילדים, נוער, מתבגרים ומבוגרים באמצעות שילוב של טיפול וחוויית הבישול. בעל נסיון עשיר עם מתמודדים בעלי תחלואה כפולה המשלבים דפוסים של התמכרות פעילה ביחד עם קושי נפשי. אני מאמין שאפשר להגיע ללב דרך הבטן, מאמין בטוב שנמצא אצל כל אדם ואדם.

"הצטרפתי לליברה מתוך אמונה שאפשר לעזור לצעירים במשבר תוך זמן קצר יחסית ולהשיב אותם למסלול הנכון, ניסיוני מראה לי שאוזן קשבת ולב פתוח הם מתכון טוב להתחלה של משהו חדש"

יאיר פיינגולד

יאיר פיינגולד

פסיכולוג למקצועות הספורט והאימון המנטלי, החינוך והשיקום הנפשי.
לצד ניסיון מקצועי בעבודה עם ספורטאים בוגרים, בני נוער, מאמנים, מנהלים מקצועיים ומנהלי אגודות,
פועל בשבע השנים האחרונות לקידום צרכיהם האישיים, החברתיים והתעסוקתיים של מתמודדי נפש על ידי מתן ליווי אישי, הרצאות וסדנאות קבוצתיות בדגש על קידום בריאות ואורח חיים מותאם.
בחרתי להצטרף לליברה לופט מתוך אמונה כי אין דרך אחת להגיע לנפשו של אדם ועל כן מחובתנו להושיט יד לכל מי שמנסה להגיע.

נופר אילדיס

מורה מוסמכת ליוגה ושחקנית יוצרת

בוגרת קורס מורים לויניאסה יוגה של אובי ליפשיץ. מלמדת יוגה בקבוצות ובאופן פרטני. בוגרת בית ספר למשחק "גודמן". שיחקתי בהפקות תיאטרון רבות. בעלת ניסיון עשיר בהדרכת ילדים ונוער, בשנים האחרונות מלמדת שיעורי אמפתיה בבתי ספר מטעם עמותת "ואהבת". "הצטרפתי לליברה מתוך אמונה שחיבור לגוף הוא גם חיבור לנפש ואין הפרדה בין השניים. מניסיוני, כשממקדים את תשומת הלב בתחושות שבגוף בזמן תרגול ומדייקים אותן, נוצרת בהירות מחשבתית ומתפנה מקום לאנרגיה מחודשת שנכנסת ומובילה לשינוי."

אביב בקרמן

מורה לפילאטיס

אביב בקרמן. בת 38, אמא למקס הילד וצדוק הכלב, ובת הזוג של אור. מורה לפילאטיס מזה 7 שנים.
״אל הדרכת פילאטיס הגעתי אחרי שנים של תרגול פילאטיס מזרן ומכשירים. במהלך השנים הבנתי שמכל שיטות האימון, הפילאטיס עונה לי על צרכי הפיסיים והמנטליים כאחד.
ה-"contrology" כפי שכונתה השיטה ע"י ג'וזף פילאטיס, כשמה כן היא, מלמדת אותנו כיצד לשלוט בגופנו ברמת התנועה והחשיבה כאחד. אני מאמינה בקשר ההדוק בין גוף ונפש. אימוני הפילאטיס מאפשרים לנו לחקור את הקשר הזה לעומקו, ולמצוא את האיזון הנכון לכל אחד ואחת מאיתנו. התמדה באימוני הפילאטיס מביאה לשינוי פיזיולוגי מהותי ומצליחה לשקם בעיות בריאותיות מגוונות ובוודאי מונעת בעיות עתידיות.
הוכשרתי והוסמכתי כמדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים בקמפוס שיאים באוניברסיטת ת"א.
ההכשרה המקצועית כמדריכת פילאטיס והעמקה ביסודות השיטה, אפשרו לי להתחיל פרק חדש בחיי. אחרי שנים של עבודה אינטנסיבית בניהול מכירות, יצאתי לדרך חדשה ושונה אשר אפשרה לי להתמקד במה שאני אוהבת לעשות ולשלב בין שתי אהבות שליוו אותי לאורך השנים – הדרכה ועבודה עם א/נשים. ​

יעל פלדינגר

מורה לפיתוח קול

כותבת ומלחינה, אם לשלושה, מורה לפיתוח קול, בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה במוסיקה.

הקול הוא הכלי האינטימי והעוצמתי ביותר שיש לאדם.

היכולת של שירה בצוותא מאחדת ומקרבת לבבות,

השירה מלמדת ומעמיקה את ההיכרות שלנו עם קולנו הפנימי.