חג אביב שמח?

התחדשות. כולם חוגגים את המחזוריות של הטבע, את העונה שנגמרת וזו שמתחילה. ואתם? לא ברור לכם על מה השמחה ועל מה כולם מדברים. עוד ערב חג מסביב לשולחן עם המשפחה. הציפיות הלא ממומשות, החלומות והרצונות שלכם לעומת המציאות הכל כך שונה. אז איך בכל זאת עושים את זה? איך עולים על ה"מסלול" הזה שנראה שבשביל כולם הוא טבעי ופשוט ועבורכם הוא משימה מורכבת כל כך? אולי זה הזמן לחירות אישית. לעשות את הצעד שיפתח בפניכם את הדלת, שתוכלו סוף סוף לעשות את מה שאתם באמת רוצים ויכולים ללא המשא הכבד הזה שאתם נושאים. אולי זה הזמן לעשות את הצעד הראשון ולהצטרף אלינו לליברה. ליצור שינוי אמיתי, להתמודד עם הקושי ולהשתחרר מכל מה שכובל אתכם עם מרחב תומך ומכיל, מסגרת עוטפת ומחבקת, מטבח, יוגה וגם אחלה גינה.
רוצים לדעת עוד? צרו איתנו קשר, אנחנו כאן בשבילכם.
073-7500550 | www.libraloft.co.il
#תכנית_ליברה היא מסגרת טיפולית יומית לצעירים אשר מתמודדים עם תקופה משברית וקושי רגשי או תפקודי.

View this post on Instagram

כולם מדברים על אביב, התחדשות. כולם חוגגים את המחזוריות של הטבע, את העונה שנגמרת וזו שמתחילה. ואתם? לא ברור לכם על מה השמחה ועל מה כולם מדברים. עוד ערב חג מסביב לשולחן עם המשפחה. הציפיות הלא ממומשות, החלומות והרצונות שלכם לעומת המציאות הכל כך שונה. אז איך בכל זאת עושים את זה? איך עולים על ה"מסלול" הזה שנראה שבשביל כולם הוא טבעי ופשוט ועבורכם הוא משימה מורכבת כל כך? אולי זה הזמן לחירות אישית. לעשות את הצעד שיפתח בפניכם את הדלת, שתוכלו סוף סוף לעשות את מה שאתם באמת רוצים ויכולים ללא המשא הכבד הזה שאתם נושאים. אולי זה הזמן לעשות את הצעד הראשון ולהצטרף אלינו לליברה. ליצור שינוי אמיתי, להתמודד עם הקושי ולהשתחרר מכל מה שכובל אתכם עם מרחב תומך ומכיל, מסגרת עוטפת ומחבקת, מטבח, יוגה וגם אחלה גינה. רוצים לדעת עוד? צרו איתנו קשר, אנחנו כאן בשבילכם. 073-7500550 | www.libraloft.co.il #תכנית_ליברה היא מסגרת טיפולית יומית לצעירים אשר מתמודדים עם תקופה משברית וקושי רגשי או תפקודי. #התפתחותאישית #שחרור #חגים #פסח #יוםראשון #יוגהישראל #תלאביב #לופט #טיפולרגשי #ריסטארטלחיים #התפתחות_אישית #העצמה #טיפול #נפש #כוח #תקווה #דרך #משפחה #תקשורת #תקיעות #טיול #הודו #תקוע #קקטוס

A post shared by ליברה לופט תל אביב (@libra_loft) on

אודות ליברה

ליברה LOFT היא מסגרת קהילתית שנועדה להחזיר לצעירים החווים בדידות ומשבר נפשי מתמשך את מיומנויות החיים האישיים והחברתיים לקראת השתלבות חזרה בחברה, בהשכלה ובתעסוקה.

הלופט ממוקם בתל אביב והתוכנית שאנו מציעים, מיועדת לצעירים בגילאי 18-33 המתמודדים עם דיכאון, חוסר יציבות במערכות יחסים, קשיי התמדה במקומות עבודה והשכלה, קושי בגיבוש זהות עצמית ושנמצאים בטיפול נפשי.

תכנית ליברה נותנת מעטפת שיקומית קהילתית לקראת יציאה לחיים עצמאיים.

קבלו פרטים נוספים

אנחנו כאן כדי לייעץ ולתת מענה